Субота, 17.11.2018, 22:20
| RSS

Червонівська ЗОШ I-III ступенів

Погода
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 18
Гостей: 18
Користувачів: 0
Головна » 2016 » Грудень » 20 » Тиждень математики
15:52
Тиждень математики

У людей, які засвоїли великі принципи

математики, одним органом чуття більше.

Ч.Дарвін

Згідно плану методичної роботи школи, з метою розвитку творчості учнів, узагальнення й поширення передового педагогічного досвіду вчителем математики Кемінь О.М. проведено тематичний предметний тиждень математики з 12.12 по 16.12.2016 р.

 

 Із метою формування в учнів інтересу до вивчення математики, поглиблення їхніх математичних знань, стимулювання до активного пошуку, дослідницької діяльності, самостійного опрацювання додаткових інформаційних джерел, формування в учнів умінь практично застосовувати здобуті знання, а також для підтримки талановитої молоді та творчої праці вчителів, упровадження в навчально-виховний процес перспективного педагогічного досвіду та інновацій, з 12 грудня по 16 грудня 2016 року в школі проходив тиждень математики, впродовж якого  з учнями 5-11 класів було проведено різноманітні тематичні заходи, такі як випуск газет «Видатні математики», колаж-роздум «Математика на кожному уроці», конкурси віршованих творів «Жартівлива математика», презентацій «Знайомтесь: геометрична фігура», малюнків «Математика навколо нас»і, звичайно, інтелектуально-розважальні ігри…

Робота педагога була спрямова:

  • на сприяння розвитку інтересу учнів до предмету;
  • формування наукового світогляду, розширення й поглиблення знань, умінь і навичок учнів;
  • забезпечення належних умов для виявлення і розвитку творчої активності учнів.

Діти мали можливість познайомитись з іншою математикою: більш цікавою і живою. Матеріал для заходів, в більшості, підбирається цікавий, захоплюючий і історичний. Така діяльність з одного боку, стимулює навчальний процес, підвищує пізнавальну активність учнів, з іншого – несе в школу святковість і дух змагання. 

Роль предметного тижня

  • Предметний тиждень – це не тільки традиційний позакласний захід, це багатоцільова єдність заходів, об’єднаних спільними ідеологічними завданнями, видимих як учителем, так і учнями.
  • Предметний тиждень дає прекрасну можливість показати різні сторони предмета. Завдання вчителя показати учням відомий предмет з невідомої їм сторони, не як набір правил, теорем, а як щось живе, що постійно розвивається.
  • Предметний тиждень дає можливість учню використати одержані на уроці уміння і навички, показати їх практичне примінення.

         Тиждень математики мав за мету пропаганду учбових знань з предмету, стимулювання самоосвітньої, комунікативної, творчої компетенції учнів, розширення їх кругозору, формування інтересу до предметів та поглибленню знань, розвитку через гру інтересу до математики та її історії, читання додаткової літератури, розвитку логічного мислення, кмітливості, виховання чесності, доброзичливості під час проведення змагань і математичних ігор, турнірів, математичних боїв.

  • Предметний тиждень з математики є комплексною формою роботи з предмета, направленою на підвищення внутрішньої мотивації учнів до вивчення математики.
  • Це своєрідний підсумок роботи учня, парад дитячої фантазії і творчості. Це можливість проявити себе в тій чи іншій мірі для кожного, навіть слабкого учня. Це також можливість спільної діяльності учнів різного віку.
  • Діти мають можливість познайомитись з іншою математикою: більш цікавою і живою.
  • Матеріал для заходів, в більшості, підбирається цікавий, захоплюючий і історичний.
  • Якщо уміло спланувати предметний тиждень, постаратись задіяти всі класи, підготувати і провести заходи на високому рівні – можна бути впевненим, що хтось із учнів подивиться на математику другими очима.
  • Така діяльність з одного боку, стимулює навчальний процес, підвищує пізнавальну активність учнів, з іншого – несе в школу святковість і дух змагання. 

 

Програма тижня була насиченою і різноманітною:

12.12. Відкриття тижня. Виставка-конкурс стіннівок, кросвордів,   

           рефератів, математичних цікавинок, загадок, ребусів;

           Математичний конкурс між учнями 5 класу.

13.12  Конкурс-гра «Най…Най…Най» між учнями 5 та 6 класів.

14.12  Гра «Показуха» між збірними командами 7 - 11 класів;

           Математична гуморина, підготували учні 5 та 8 класів.

15.12  Конкурс веселих математиків для учнів 8 класу;

           Математична вікторина для учнів 5 -11 класів.

16.12  Гра «Слабка ланка» для учнів 8 -11 класів;

          Фестиваль математичної пісні – пародії;

           Закриття тижня математики.

    Розпочався тиждень з оформлення шкільного коридору стіннівками, кросвордами, загадками, ребусами, виставкою математичної літератури.  Учні 5 класу були учасниками справжнього математичного бою. Команди розгадували ребуси, вирішували логічні задачі, були справжніми творцями-художниками малюнків із геометричних фігур, продемонстрували вміння працювати з магічними квадратами, грати в математичне лото.  Вболівальники підтримували свої команди і приносили бали  беручи участь у різних конкурсах. Змагання згуртували школярів, допомогли розкрити їх таланти, сформувати навички діяти дружно і організовано.  Перемогла  команда дівчат.               

     З метою сприяння вихованню всебічно розвиненої особистості, розширення історико-математичного кругозору учнів, виховання зацікавленості предметом вчителем було проведений захід  з використанням ІКТ  «Деякі факти з історії математики», «Математичні пазли. Числа 1 – 5», «Великі математики України».

Учні 5 та 6  класів стали учасниками захоплюючого конкурсу-гри «Най…Най…Най». Учні боролися за звання: «Найрозумніший, найкмітливіший та найвинахідливіший». Учні вибирали правильні відповіді з історичних питань, відповідали на логічні запитання, пояснювали математичні твердження, показували пантоміми.

Цікавою формою позакласної роботи  був конкурс «Показуха». Учні показували відомий жанр учнівського мистецтва: жестів та міміки.

Учні презентували свої назви команд, малювали пісні, показували різні математичні терміни. І все це – за допомогою жестів та міміки.  

 

  

Учні 5 та 8 класів прочитали для присутніх математичні гуморини.

 Учні 8 класу (дівчата та хлопці) з задоволеним змагалися у різноманітних конкурсах, демонструючи кмітливість, винахідливість, творчість, знання з математики, вміння бути єдиною командою, діяти згуртовано, ставитися з повагою до товаришів. Змагання були продумані,  вболівальники активні. Зусилля не були марними. Перемогла дружба.

 

 

Учні 5 – 11 класів прийняли участь у фестивалі пісні. Всі учні старалися і гарно співали. На кожному з конкурсів переможці та учасники одержували солодкі призи.

     Відомо, що математична освіта вносить неоцінений внесок у форму навчання загальної культури підростаючого покоління, його світогляду, сприяє естетичному вихованню дитини, розвиває її уяву і просторові уявлення, аналітичне і логічне мислення, пробуджує до творчості і розвитку інтелектуальних здібностей. Тому позакласна робота з математики дуже важлива. Вона відрізняється від навчальної діяльності перш за все тим, що не є обов’язковою. Тут використовуються самі захоплюючі колективні справи: ігри, конкурси, змагання.

Учні оволодівають навичками колективної творчості, а головне – вони можуть самостверджуватись, самореалізуватись, рости духовно і творчо.

Слід зазначити належне естетичне оформлення та наочність тижня математики наочність і різноманітність проведених заходів. Підсумком тижня став випуск фотогазети.

 

Переглядів: 352 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Час
{\rtf1\ansi\ansicpg1251\deff0\deflang1058{\fonttbl{\f0\fnil\fcharset0 Calibri;}}
Пошук
Календар
«  Грудень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
Корисні сайти
Відвідайте
Методичний портал