Середа, 15.08.2018, 12:33
| RSS

Червонівська ЗОШ I-III ступенів

Погода
Форма входу
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2018 » Червень » 21 » Звіт про роботу літнього німецькомовного табору „Sonnenschein“
16:34
Звіт про роботу літнього німецькомовного табору „Sonnenschein“

 

 Звіт про роботу

літнього німецькомовного табору

Sonnenschein

 

 

Шкільний німецькомовний табір відпочинку з денним перебуванням «Sonnenschein було створено на базі Червонівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Ужгородської районної ради Закарпатської області. Відповідальною за роботу в ньому була вчителька німецької мови Комарницька Ольга Миколаївна. Табір працював з 4 по 22 червня 2018 року.

Мовний табір створено для заохочення учнів до вивчення німецької мови, розширення їх кругозору, ознайомлення з загальними відомостями про німецькомовні країни, визначні місця та пам’ятки, традиції та звичаї, життя молоді . У таборі було навчання через гру, концертні програми, спортивні змагання, театральні вистави, конкурси, відео та презентації, казки та інсценізації, поезія та німецька народна музика.

Щодня проводилися заходи з узагальнення та систематизації знань учнів з теми (словниковий запас, граматичні конструкції, корисні у щоденному використанні). Заняття проводилися у формі ігор, круглих столів, інсценування поставлених завдань та ситуацій, підготовки та захисту проектів, конкурсів, вікторин, концертів, кінозалів, відеопрезентацій.

Робота літнього мовного табору була спланована за тематичними днями.

4 червня - День знайомства. Відбулося відкриття німецькомовного табору «Sonnenschein. Діти розповідали про себе, про свої уподобання та захоплення, вчили девіз та пісню, здійснили подорож Німеччиною та переглянули відеофільму.

5 червня – День запитань. «Чому я вчу німецьку мову?» - була виготовлена газета . У змаганнях зі скоромовок - найкраще справилися із завданням учениця 7 класу Філіп Юлія та учень 8 класу Щербан Артур.

6 червня – День мандрівок. Була проведена вікторина «Ми мандруємо», яка визначила ерудованість та здогадку дітей.

7 червня – День загадковий. Основною загадкою було «Де говорять німецькою мовою?» Німецькі загадки учні відгадували із задоволенням і змагалися, хто відгадає більше. Найбільшу кількість балів набрали Ковач Атілла, Філіп Юлія та Щербан Артур .

8 червня – День звичаїв. У цей день ми обговорювали звичаї і традиції німецького народу. 11 червня – День театральний. У театрі німецькою мовою учні зіграли справжню виставу «Пори року», яка насправді була створеною казкою про рік, що має чотирьох синів (пори року).

12 червня – День ігровий. Лексичний та граматичний матеріал ми закріпили рядом ігор: «Снігова лавина», «Мозковий штурм», «Чарівні слова»…

13 червня – День кіно. У кінозалі ми німецькомовні мультфільми, особливо сподобався «Die Biene Maja».

14 червня – День проектний. Учні готували проектну роботу «Німецькомовні країни».

15 червня – День казковий. Діти розповідали про свою улюблену тварину, описували її. Прослухали ми німецьку казку братів Грім «Бременські музиканти». Діти малювали казку. 18 червня – День подорожей. Ми подорожували до Берліну.

19 червня - День пісенний Ми занурилися у світ німецьких пісень, слухали сучасні мелодії, розучували нові пісні та співали караоке-пісень. У конкурс німецької пісні прийняли участь усі, а найбільше запам’яталися пісні у виконанні Юлії Філіп «Grün, grün, grün…“ , Адріани Кочетової «Backe, backe Kuchen» та Вікторії Лацко «O, du lieber Augustin».

20 червня - День поетичний Сьогоднішній день проведено у виді усного журналу. Учні декламували та читали німецькі вірші, малювали вірш, який їм сподобався.

 

22 червня - День заключний У концертному шоу «Tschǜs Sprachlager» учні декламували вірші та співали улюблених пісень. Відбулося закриття мовного табору німецької мови.та вручення грамот та подарунків найбільш активним учасникам табору.

Підводячи підсумки, можна сказати, що мета, заради якої було відкрито мовний табір, досягнута. Рухливі форми роботи на свіжому повітрі змінювалися пізнавальними сесіями у класній кімнаті. У таборі панувала атмосфера взаємоповаги, зникли мовні бар’єри, комплекси й страхи. Ігри навчили дітей діяти однією командою, допомагати один одному. Діти висловили бажання продовжувати практику мовних таборів щороку, бо їм це подобається.

 

Переглядів: 39 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Час
{\rtf1\ansi\ansicpg1251\deff0\deflang1058{\fonttbl{\f0\fnil\fcharset0 Calibri;}}
Пошук
Календар
«  Червень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Корисні сайти
Відвідайте
Методичний портал